Veel gestelde vragen

Wat betekent het Thuiswinkel Keurmerk logo op jullie website?
Het woord zegt het al zo`n beetje, een keurmerk voor website`s. Voor u betekent dit dus zekerheid dat u met een gecontroleerde internetwinkel zaken doet. Het heeft even geduurd maar met trots mogen wij zeggen dat wij deze sinds xx-xx-2019 aan onze website hebben mogen toevoegen!

Hebben jullie alles op voorraad?
Wij hebben zo`n 90% van wat wij aanbieden op voorraad, het kan eens voorkomen dat er een artikel niet op voorraad is hiervan krijgt u na de bestelling bericht van, dit artikel staat dan op nalevering. De artikelen uit dezelfde order die wel op voorraad zijn worden altijd meteen geleverd.

Bestellen via Ideal is niet mogelijk, hoe kan dat?
Het kan zijn dat er een storing is bij uw bank of bij Ideal, kijk voor de actuele storingen bij Ideal hier.

Wat zijn de verzendtijden?
Als de betaling voor het artikel binnen is en het/de artikel(en) is op voorraad zal het pakketje volgens de levertijd indicatie verzonden worden. Normaliter betreft de levertijd dan 1-3 werkdag(en). Zie Verzend informatie.

Op welke artikelen worden verzendkosten berekend?
Op elektro-installatie materialen worden tot 100 euro, 6,75 euro verzendkosten per order berekend binnen Nederland, voor België geldt 12,50 euro . Er wordt in de koopjeshoek rekening gehouden met brievenbuspost.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dit is alleen mogelijk vanaf 150 euro en op afspraak.

Kan de bestelling ook onder rembours verzonden worden?
Dit is eventueel mogelijk alleen zal dit in overleg met ons moeten plaatsvinden, waarschijnlijk zal de levertijd van de artikelen dan wel met een aantal werkdagen verlengd worden, standaard rembours zending á 17.50 euro. Alleen pakketten tot 30 kg. Grote lengtes buis, kokers etc. zijn uitgesloten.

Vervangend artikel?
Het kan voorkomen dat u een vervangend artikel ontvangt, dit komt zeer zelden voor maar is bij sommige artikelen bijna niet uit te sluiten aangezien de ontwikkelingen razendsnel gaan, uw vervangend artikel zal altijd dezelfde prijs behouden en gelijkwaardig zijn aan het bestelde product. Om een voorbeeld te noemen is de led verlichting razendsnel aan het ontwikkelen hierbij kan het voorkomen dat het een oud artikel betreft.

Hoe stel ik een vraag?
U kunt een vraag stellen of een probleem voorleggen door contact met ons op te nemen via het menu contact of rechtstreeks met EuroTC.

Waar blijft de rest van mijn bestelde producten?
Een deel van uw order is niet op voorraad, het andere deel wel. Als er verschillende artikelen worden besteld waarvan de één wel en de andere niet op voorraad is zullen we contact met u opnemen hierover en in overleg de op voorraad zijnde artikelen al opsturen of het pakket in 1x opsturen. Dit zal overigens niet vaak voorkomen omdat wij vrijwel alles uit voorraad leveren. Mail ons voor verdere vragen.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat er door een administratieve fout een verkeerd artikel naar u verzonden wordt. Neem in dat geval binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op via het menu contact. Hier krijgt u nadere informatie over de verdere afwerking, het kan ook zijn dat het een vervangend artikel betreft d.w.z. dat u er wel vooraf van op de hoogte bent gesteld. Het oude artikel is dan niet meer leverbaar.

Zijn de verzendkosten van pakket-post en brievenbus-post hetzelfde?
Nee, de prijzen zijn verschillend. Pakket-post kost 6,75 euro en brievenbus-post 3,50 euro, een bestelling onder rembours zenden kan ook (onder bepaalde voorwaarden) dit kost 17,50 euro, tegenwoordig zenden wij ons elektro pakket zelfs al gratis vanaf 100 euro (binnen Nederland).

Waarom is het artikel dat ik ontvang niet origineel verpakt?
Om opslagruimte, het milieu en kosten te besparen worden een aantal artikelen onverpakt ingekocht. Deze versturen wij om deze redenen dus ook onverpakt naar onze klanten, natuurlijk wel verzendvriendelijk verpakt. Soms hebben wij zelf ook te maken met bulk inkopen, dit zijn inkopen met grotere aantallen die zonder verpakkingen worden geimporteerd vanwege de verzendkosten, dit komt ten goede van de klant want wij kunnen hierdoor ook de prijs laag houden.

Blijven de prijzen altijd zo laag?
Afhankelijk natuurlijk waar wij de artikelen inkopen zullen wij er alles aan doen de prijzen zo laag mogelijk te houden. Het kan daarom zijn dat de prijzen van bepaalde artikelen in de toekomst goedkoper/duurder worden.

Blijven de prijzen altijd zo laag?
Afhankelijk natuurlijk waar wij de artikelen inkopen zullen wij er alles aan doen de prijzen zo laag mogelijk te houden. Het kan daarom zijn dat de prijzen van bepaalde artikelen in de toekomst goedkoper/duurder worden.

Aan wie levert EuroTC?
EuroTC levert zowel aan zakelijke klanten als particulieren

Heeft U tips, suggesties, ideeën en/of opmerkingen over onze website?
Meld ons dit dan aan EuroTC wij zijn blij met elk nieuw voorstel en/of verbetering, u kunt ons ook uw artikel voorkeur melden zouden wij deze nog niet hebben.

Kan ik een artikel retour sturen?
Dit is mogelijk, voor verdere informatie en voorwaarden zie het kopje “retour zending” bij klanteninformatie.